Професійна папка


Професійна папка вчителя української мови та літератури
Грицай Тетяни Леонідівни

  1. Державні стандарти:
    Постанова Кабінету міністрів України від 14 січня 2004 р № 24 "ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної середньої освіти" 

    Державний стандарт повної Загальної середньої освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2013)
  2. Навчальний план:
    Лист МОН № 1 / 9-303 від 11.06.14 року "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року
  3. Інструкція з ведення класного журналу
  4. Вимоги до виконання письмових робіт
  5. Презентація інновацій проекту Закону про освіту
  6. Поурочне планування 
  7. 11 клас (українська мова)
  8. Українська література 11 клас
  9. Українська мова 5 клас
  10. складні вИпадки наголошення слів

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)


Українська мова для 5-9 класів з українською мовою навчання
Українська мова для 5-12 класів з українською мовою навчання
Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–9 класи)
Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–12 класи)


КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ 

Українська мова
5 клас

7 клас

8 клас

9 клас

Поурочні плани з української літератури

5 клас
 
6 клас

7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас


http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/542


До міжнародного Дня рідної мови

 

Вікторина по творчості Тараса Шевченка


7 клас ("Лебеді материнства", "Русалонька із 7 б...")


10 клас . В.Винниченко. Новела "Момент"


Т.Шевченко "Кавказ"


https://learningapps.org/5022471



10 клас Леся Українка 




7 клас. "Русалонька із 7-В"



9 клас. Текст



9 клас. Текст

Відмінювання іменників 10 клас 


6 клас . Прийменник





10 клас . Леся Українка "Лісова пісня"





7 клас. Сполучник



https://learningapps.org/view10112346 ( нескладний)


Повторення вивченого 



9 клас "Чорна рада"



https://learningapps.org/view4007434 (характеристика героїв)

9 клас . Повторення . Просте, складне речення



https://learningapps.org/view9622055


8 клас. Тарас шевченко




8 клас. Контрольна робота. Словосполучення

Варіант 1                                                                                        Варіант 2


Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.


Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.



Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.


Варіант 1                                                                                                Варіант 2


Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.


Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.



Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.


Варіант 1                                                                                         Варіант 2


Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.

Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.



Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.


Варіант 1 Варіант 2


Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.


Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.



Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.


Варіант 1                                                                                          Варіант 2


Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.

Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.



Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.




11 клас Дієприкмптник


11 клас. Ю.Яновський. "Майстер корабля"


11 клас. Тестування



8 клас . К.Р. Українська література


ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ РОБОТИ

Завдання 1-8 (по 0, 5 б.) — мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.

Завдання 9-10 (по 2 б.) — мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка дібрати відповідник, позначений буквою, і вписати у вільну клітинку.

Завдання 11 (4 б.) — розгорнута відповідь на одне із запитань.

. НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

1. Хто заагітував Тараса Шевченка стати членом Кирило-Мефодіївського братства?

А П. Куліш; Б Іван Сошенко;

В М. Костомаров; Г Є. Гребінка.

2. У Новопетровському укріпленні провів Тарас Шевченко:

А вісім років; Б сім років;

В десять років; Г п’ять років.

3. Прочитайте подані рядки. І не пом’яне батько з сином, Не скаже синові: — Молись, Молися, сину, за Вкраїну Його замучили колись… Це уривок із вірша Т. Шевченка.

А «Думи мої, думи мої…»;

Б «Мені однаково, чи буду…»;

В «Ой три шляхи широкії…»;

Г «Минають дні, минають ночі…».

4. Зразком медитативної лірики є вірш Тараса Шевченка.

А «Думи мої, думи мої…». (1847);

Б «Ой три шляхи широкії…»;

В «Садок вишневий коло хати…»;

Г «Мені однаково, чи буду…».

5. Визначити віршовий розмір «Малого сліду не покину…».

А хорей; Б ямб;

В дактиль; Г амфібрахій.

6. До якого ліричного жанру належить поезія «Давня весна».

А Інтимного; Б філософського;

В пейзажного; Г громадського.

7. Прочитайте подані рядки. Прилинув вітер, і в тісній хатині Він про весняну волю заспівав. А з ним прилинули пісні пташині, І любий гай свій відгук з ним прислав. Це уривок з твору Лесі Українки.

А «Давня казка»;

Б «Хотіла б я піснею стати…»;

В «Ви щасливі, пречистії зорі…»;

Г «Давня весна».

8. Роль митця в суспільстві — провідний мотив твору Лесі Українки. А «Ви щасливі, пречистії зорі…»;

Б «Давня казка»;

В «Давня весна»;

Г «Хотіла б я піснею стати…».



9. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.

1

Весела, щедра, мила

А Порівняння

2

Ні, не забула!

Б Епітети

3

гай свій відгук з ним прислав

В Метафора

4

летіла хутко, мов стокрила

Г Риторичний оклик



Д Риторичне звертання

10. Установити відповідність між творами й провідними мотивами.

1

«Ви щасливі, пре

А Утрати віри в справедливість


чистії зорі…».

Б Захоплення красою природи

2

«Давня весна».

В Прагнення творити красу і дарувати

3

«Давня казка».

всім щастя

4

«Хотіла б я піснею стати.».

Г Прагнення окриленості і вільного життєвого польоту



Д Служіння музі й народові, суть людського щастя



11. Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань за вивченими творами.

Як у творах Тараса Шевченка висвітлені роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі, про долю України?

Розкрити зміст слів: «Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству». (за творами Тараса Шевченка, Лесі Українки).

У чому полягає проблема морального вибору людиною? Наведіть приклади з літератури чи власного життя.

Розкрити актуальність творів Лесі Українки.


11 клас . КОНТРОЛЬНА РОБОТА 2

Рівень І (по 0,5 б.)

1. НЕ є псевдонімом прізвище

А Хвильовий

Б Грунський

В Мирний

Г Підмогильний

2. Автором інтелектуально-психологічної прози є

А М. Хвильовий

Б О. Вишня

В Ю. Яновський

Г В. Підмогильний

3. «Місто» належить до різновиду роману

А народницького

Б модерного

В новелістичного

Г побутового

4. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком є центральною у творі

А «Я (Романтика)»

Б «Місто»

В «Майстер корабля»

Г «Моя автобіографія»

5. НЕ є композиційною особливістю роману «Місто» В. Підмогильного

А поділ на дві частини

Б наявність двох епіграфів

В розповідь від першої особи

Г наявність міських пейзажів

Д авторські відступи

6. У якому творі є персонаж То-Ма-Кі

А «Місто»

Б «Майстер корабля»

В «Сом»

Г Я (Романтика)»

7. Новела «Я (Романтика)» присвячена:

А кононівським полям

Б батькові

В Якову де Бальмену

Г «Цвітові яблуні»

8. Ознаками неоромантизму є:

А змалювання реалій життя

Б піднесеність героїв над буднями

В поетизація життєлюбства

Г наявність екзотики



9Назвіть справжнє ім'я Остапа Вишні

А Микола Фітільов

Б Павло Губенко

В Іван Тобілевич

Г Олександр Кандиба

10За жанром роман «Місто»

А історичний

Б пригодницький

В урбаністичний

Г соціально-побутовий

11Вислів «Як можна бути вільним, Евкріте, коли ти маєш тіло?» є

А реплікою Степана

Б авторським відступом

В думкою Вигорського

Г епіграфом до роману

12Основні жанри, у яких працював О. Вишня

А новели й гуморески

Б гуморески і байки

В казки й фейлетони

Г фейлетони й гуморески

13Перше оповідання Степан Радченко написав про

А кохання

Б бритву

В Київ

Г людей

14У якому творі є персонаж Сев?

А «Я (Романтика»)

Б «Моя автобіографія»

В «Майстер корабля»

Г «Місто»

15Новелі Коцюбинського присвячено твір

А «Сом»

Б «Місто»

В «Майстер корабля»

Г «Я (Романтика)»

16НЕ є героїнею роману «Місто»

А Надійка

Б Тайях

В Зоська

Г Рита

Рівень ІІ (4 б.)

Дати розгорнуту відповідь на питання:

1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.

2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».

3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час. Свою думку аргументувати.

4. Довести або спростувати тезу: «Тільки правда була поводирем у моєму житті. Я ніколи не зрадив правди» (Остап Вишня). АБО Довести або спростувати тезу: «Такі, як Степан Радченко, мають завоювати місто, зліквідувати антагонізм між містом і селом».