- Державні стандарти:
Постанова Кабінету міністрів України від 14 січня 2004 р № 24 "ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової і повної середньої освіти"
Державний стандарт повної Загальної середньої освіти (поступово набирає чинності з 1 вересня 2013) - Навчальний план:
Лист МОН № 1 / 9-303 від 11.06.14 року "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року - Інструкція з ведення класного журналу
- Вимоги до виконання письмових робіт
- Презентація інновацій проекту Закону про освіту
- Поурочне планування
- 11 клас (українська мова)
- Українська література 11 клас
- Українська мова 5 клас
- складні вИпадки наголошення слів
Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти)
Українська мова для 5-9 класів з українською мовою навчання
Українська мова для 5-12 класів з українською мовою навчання
Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–9 класи)
Українська література для загальноосвітніх навчальних закладів (5–12 класи)
Українська мова
Українська мова 5 клас
Українська мова 6 клас
Українська мова 7 клас
Українська мова 8 клас
Українська мова 9 клас
Українська мова 10 клас
Українська мова 11 клас
Українська література
Українська література 5 клас
Українська література 6 клас
Українська література 7 клас
Українська література 8 клас
Українська література 9 клас
Українська література 10 клас
Українська література 11 клас
Поурочні плани з української мови
http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/542
9 клас. Текст
https://learningapps.org/view9622055
8 клас. Контрольна робота. Словосполучення
Варіант 1 Варіант 2
Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.
Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.
Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.
Варіант 1 Варіант 2
Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.
Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.
Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.
Варіант 1 Варіант 2
Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.
Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.
Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.
Варіант 1 Варіант 2
Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.
Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.
Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.
Варіант 1 Варіант 2
Виписати словосполучення, визначити вид підрядного зв’язку.
Виходить на вулицю, нове насіння, зірватися з місця, зайшла мати, під горою, торкнути рукою, сидіти поруч, протягла жартівливо, дівоча рука, троянди й виноград, веселий і кмітливий, з-під парти, Україна та Росія, відповів гетьман.
Йти спокійно, прекрасний аромат, у лісі, основна думка, малі й великі, настала осінь, вперше чути, голубе небо, перед очима, верес і бджоли, сонце гріє, школярі відповідали, чорне і червоне, мамина стежина, торкнутися до вічності.
ІНСТРУКТАЖ ДО ВИКОНАННЯ РОБОТИ
Завдання 1-8 (по 0, 5 б.) — мають по чотири варіанти відповідей, із яких лише одна правильна.
Завдання 9-10 (по 2 б.) — мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка дібрати відповідник, позначений буквою, і вписати у вільну клітинку.
Завдання 11 (4 б.) — розгорнута відповідь на одне із запитань.
. НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
1. Хто заагітував Тараса Шевченка стати членом Кирило-Мефодіївського братства?
А П. Куліш; Б Іван Сошенко;
В М. Костомаров; Г Є. Гребінка.
2. У Новопетровському укріпленні провів Тарас Шевченко:
А вісім років; Б сім років;
В десять років; Г п’ять років.
3. Прочитайте подані рядки. І не пом’яне батько з сином, Не скаже синові: — Молись, Молися, сину, за Вкраїну Його замучили колись… Це уривок із вірша Т. Шевченка.
А «Думи мої, думи мої…»;
Б «Мені однаково, чи буду…»;
В «Ой три шляхи широкії…»;
Г «Минають дні, минають ночі…».
4. Зразком медитативної лірики є вірш Тараса Шевченка.
А «Думи мої, думи мої…». (1847);
Б «Ой три шляхи широкії…»;
В «Садок вишневий коло хати…»;
Г «Мені однаково, чи буду…».
5. Визначити віршовий розмір «Малого сліду не покину…».
А хорей; Б ямб;
В дактиль; Г амфібрахій.
6. До якого ліричного жанру належить поезія «Давня весна».
А Інтимного; Б філософського;
В пейзажного; Г громадського.
7. Прочитайте подані рядки. Прилинув вітер, і в тісній хатині Він про весняну волю заспівав. А з ним прилинули пісні пташині, І любий гай свій відгук з ним прислав. Це уривок з твору Лесі Українки.
А «Давня казка»;
Б «Хотіла б я піснею стати…»;
В «Ви щасливі, пречистії зорі…»;
Г «Давня весна».
8. Роль митця в суспільстві — провідний мотив твору Лесі Українки. А «Ви щасливі, пречистії зорі…»;
Б «Давня казка»;
В «Давня весна»;
Г «Хотіла б я піснею стати…».
9. Установити відповідність між художнім засобом та його назвою.
1 |
Весела, щедра, мила |
А Порівняння |
2 |
Ні, не забула! |
Б Епітети |
3 |
… гай свій відгук з ним прислав |
В Метафора |
4 |
… летіла хутко, мов стокрила |
Г Риторичний оклик |
|
|
Д Риторичне звертання |
10. Установити відповідність між творами й провідними мотивами.
1 |
«Ви щасливі, пре |
А Утрати віри в справедливість |
|
чистії зорі…». |
Б Захоплення красою природи |
2 |
«Давня весна». |
В Прагнення творити красу і дарувати |
3 |
«Давня казка». |
всім щастя |
4 |
«Хотіла б я піснею стати.». |
Г Прагнення окриленості і вільного життєвого польоту |
|
|
Д Служіння музі й народові, суть людського щастя |
11. Дати розгорнуту відповідь на одне із запитань за вивченими творами.
✵ Як у творах Тараса Шевченка висвітлені роздуми автора про власну долю, плинність, скороминущість життя людини на землі, про долю України?
✵ Розкрити зміст слів: «Хто не належить Вітчизні своїй, той не належить людству». (за творами Тараса Шевченка, Лесі Українки).
✵ У чому полягає проблема морального вибору людиною? Наведіть приклади з літератури чи власного життя.
✵ Розкрити актуальність творів Лесі Українки.
11 клас . КОНТРОЛЬНА РОБОТА 2
Рівень І (по 0,5 б.)
1. НЕ є псевдонімом прізвище
А Хвильовий
Б Грунський
В Мирний
Г Підмогильний
2. Автором інтелектуально-психологічної прози є
А М. Хвильовий
Б О. Вишня
В Ю. Яновський
Г В. Підмогильний
3. «Місто» належить до різновиду роману
А народницького
Б модерного
В новелістичного
Г побутового
4. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов'язком є центральною у творі
А «Я (Романтика)»
Б «Місто»
В «Майстер корабля»
Г «Моя автобіографія»
5. НЕ є композиційною особливістю роману «Місто» В. Підмогильного
А поділ на дві частини
Б наявність двох епіграфів
В розповідь від першої особи
Г наявність міських пейзажів
Д авторські відступи
6. У якому творі є персонаж То-Ма-Кі
А «Місто»
Б «Майстер корабля»
В «Сом»
Г Я (Романтика)»
7. Новела «Я (Романтика)» присвячена:
А кононівським полям
Б батькові
В Якову де Бальмену
Г «Цвітові яблуні»
8. Ознаками неоромантизму є:
А змалювання реалій життя
Б піднесеність героїв над буднями
В поетизація життєлюбства
Г наявність екзотики
9. Назвіть справжнє ім'я Остапа Вишні
А Микола Фітільов
Б Павло Губенко
В Іван Тобілевич
Г Олександр Кандиба
10. За жанром роман «Місто»
А історичний
Б пригодницький
В урбаністичний
Г соціально-побутовий
11. Вислів «Як можна бути вільним, Евкріте, коли ти маєш тіло?» є
А реплікою Степана
Б авторським відступом
В думкою Вигорського
Г епіграфом до роману
12. Основні жанри, у яких працював О. Вишня
А новели й гуморески
Б гуморески і байки
В казки й фейлетони
Г фейлетони й гуморески
13. Перше оповідання Степан Радченко написав про
А кохання
Б бритву
В Київ
Г людей
14. У якому творі є персонаж Сев?
А «Я (Романтика»)
Б «Моя автобіографія»
В «Майстер корабля»
Г «Місто»
15. Новелі Коцюбинського присвячено твір
А «Сом»
Б «Місто»
В «Майстер корабля»
Г «Я (Романтика)»
16. НЕ є героїнею роману «Місто»
А Надійка
Б Тайях
В Зоська
Г Рита
Рівень ІІ (4 б.)
Дати розгорнуту відповідь на питання:
1. Показати на прикладі вивчених творів жанрове розмаїття української прози 1920-х років.
2. Пояснити, у чому трагедія головного героя новели «Я (Романтика)».
3. Чи актуальні твори Остапа Вишні в наш час. Свою думку аргументувати.
4. Довести або спростувати тезу: «Тільки правда була поводирем у моєму житті. Я ніколи не зрадив правди» (Остап Вишня). АБО Довести або спростувати тезу: «Такі, як Степан Радченко, мають завоювати місто, зліквідувати антагонізм між містом і селом».